هفتاد خاطره از آیت الله نویسی امام جمعه فقید دلیجان

وبلاگ شخصی حمید رضا فتحی سقزچی
این جانب حمیدرضا فتحی سقزچی، دانش آموخته ی رشته حقوق عمومی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران ، عضو هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی واحد نراق ، وکیل پایه یک دادگستری، دانشجوی دکتری تخصصی حقوق عمومی، متولد 1343 تهران ، اهل دلیجان و ساکن اصفهان می باشم. امیدوارم با بیان خاطراتی از آیت الله حسین رجبی نویسی امام جمعه فقید شهرستان دلیجان، - که فرزند نداشت - نسبت به بزرگداشت نام و یاد آن مرحوم، قدمی بردارم . ان شاءالله مورد رضایت امام زمان علیه السلام واقع گردد.
دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۴۰ ب.ظ

خاطره سوم ورود به دلیجان در سال 46

خاطره 3

 

 

ورود به دلیجان در سال46

 

 

یکی از محله های دلیجان محله ی سیدها نام دارد. مرحوم سید تقی هاشمی و مرحوم سید باقر هاشمی، دو تن از ساکنین این محله که هر دو از فرهنگیان با سابقه و متدین و برادر بودند؛ در سال 1346 شمسی به اتفاق برخی مومنین دیگر از شهر دلیجان عازم حوزه علمیه قم شدند

 

 

و از حاج آقا نویسی دعوت کردند که برای وعظ و ارشاد مردم دلیجان، در این شهر رحل اقامت افکند. آقای نویسی پذیرفت. شادروان سید باقر هاشمی در اوایل دهه ی هفتاد برای این جانب تاکید کرد که برای حاج آقا نویسی در سال 1346 حقوق و مقرری ماهانه قرار دادیم؛ تا ایشان دغدغه ای نداشته باشد؛ و خاطری آسوده به امور تبلبغی بپردازد. بنده بارها از حاج آقا نویسی نیز شنیدم که می گفت: در سال 1346 فقط یک نفر، یعنی مرحوم سید تقی هاشمی ، در شب های قدر ، دعای جوشن کبیر را در مسجد صاحب الزمان می خواند.

اما خداوند را شاکریم که اکنون در این مسجد بیش از پنجاه نفر امادگی دارند و می توانند دعای جوشن کبیر بخوانند. و این ها از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

نقشه شهر دلیجان را در ادامه مطالب ببینید

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۳
حمید رضا فتحی سقزچی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی