هفتاد خاطره از آیت الله نویسی امام جمعه فقید دلیجان

وبلاگ شخصی حمید رضا فتحی سقزچی
این جانب حمیدرضا فتحی سقزچی، دانش آموخته ی رشته حقوق عمومی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران ، عضو هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی واحد نراق ، وکیل پایه یک دادگستری، دانشجوی دکتری تخصصی حقوق عمومی، متولد 1343 تهران ، اهل دلیجان و ساکن اصفهان می باشم. امیدوارم با بیان خاطراتی از آیت الله حسین رجبی نویسی امام جمعه فقید شهرستان دلیجان، - که فرزند نداشت - نسبت به بزرگداشت نام و یاد آن مرحوم، قدمی بردارم . ان شاءالله مورد رضایت امام زمان علیه السلام واقع گردد.
جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۱۰ ب.ظ

خاطره بیست و نهم - حضور در دبیرستان بهشتی

خاطره بیست و نهم :

  حضور در دبیرستان شهید بهشتی


آقای رضا دلاوری در سال 1361 رییس دبیرستان شهید بهشتی بود و بنده هم دانش آموز کلاس چهارم تجربی بودم.

رییس دبیرستان در یکی از روزها، انجمن اولیاء و مربیان را با حضور آیت الله نویسی تشکیل داد.مرحوم آیت الله حاج شیخ مصطفی حایری امام جماعت مسجد جامع نیز شزکت داشت؛ زیرا فرزندش ، دانش آموز دبیرستان و هم کلاسی بنده بود. جلسه ی مذکور در محل  نمازخانه دبیرستان برگزارشد . و محل دبیرستان نیز در انتهای خیابان شهید رجایی بود. رییس دبیرستان از من خواست که برای شروع جلسه آیاتی از قرآن را تلاوت کنم. بنده به صورت اتفاقی قرآن را باز کردم و شروع به تلاوت کردم . ناگهان در اثنای قرائت قرآن مشاهده کردم که مرحوم حاج آقا نویسی به سجده رفت. مرحوم حاج آقا حایری نیز به سجده رفت. بنده و حاضران در آن جلسه که تقریبا 20 الی 30 نفر بودند؛ هنوز نمی دانستیم چه اتفاقی افتاده است ؛ اما آنان نیز به تبع حاج آقا نویسی سجده کردند. من در آن لحظه متوجه شدم آیه ای که تلاوت کرده ام دارای سجده واجب بوده است. بعد از پایان تلاوت قرآن ، مرحوم حاج آقا نویسی با خنده مرا مورد تشویق قرار داد. شاید منظورش این بود که حاضران را به زحمت انداختم.  

 

 .

 

  سوره های سجده دار قران کریم در ادامه

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۷
حمید رضا فتحی سقزچی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی