هفتاد خاطره از آیت الله نویسی امام جمعه فقید دلیجان

وبلاگ شخصی حمید رضا فتحی سقزچی
این جانب حمیدرضا فتحی سقزچی، دانش آموخته ی رشته حقوق عمومی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران ، عضو هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی واحد نراق ، وکیل پایه یک دادگستری، دانشجوی دکتری تخصصی حقوق عمومی، متولد 1343 تهران ، اهل دلیجان و ساکن اصفهان می باشم. امیدوارم با بیان خاطراتی از آیت الله حسین رجبی نویسی امام جمعه فقید شهرستان دلیجان، - که فرزند نداشت - نسبت به بزرگداشت نام و یاد آن مرحوم، قدمی بردارم . ان شاءالله مورد رضایت امام زمان علیه السلام واقع گردد.
جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۰۹ ب.ظ

خاطره بیست و هفتم - کمک به جبهه ها

خاطره بیست و هفتم

 کمک به جبهه      

 

در دوران جنگ تحمیلی هر هفته در نماز جمعه دلیجان کمک های مردمی برای جبهه ها جمع آوری می گردید. بین نماز جمعه و نماز عصر چند نفر از معتمدین و اعضای هیات امنای مسجد جامع ، هر کدام یک نایلون پلاستیکی در دست می گرفتند و کمک های نقدی را جمع اوری می کردند . یکی از آنان مرحوم حسین آقا خلیلی بود ؛ که آموزگار بازنشسته و فردی متدین بود. او اغلب در صف اول تماز جمعه حضور داشت؛ و یا پشت سر امام جمعه و یا در نزدیکی وی می نشست. هنگامی که او برای جمع آوری کمک ها بلند می شد؛ مرحوم حاج آقا نویسی از جیبش ، پولی در می آورد و آن را در نایلون می انداخت. شیوه حاج آقا نویسی به این صورت بود که اولا: پول را همیشه در دست راستش می گرفت. ثانیا: پول را در بین دستش پنهان می کرد.

113301285220133510130803

برای این دو موضوع  روایاتی وجود دارد که می توانید آن ها را در ادامه مطلب ملاحظه فرمایید.

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۷
حمید رضا فتحی سقزچی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی