هفتاد خاطره از آیت الله نویسی امام جمعه فقید دلیجان

وبلاگ شخصی حمید رضا فتحی سقزچی
این جانب حمیدرضا فتحی سقزچی، دانش آموخته ی رشته حقوق عمومی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران ، عضو هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی واحد نراق ، وکیل پایه یک دادگستری، دانشجوی دکتری تخصصی حقوق عمومی، متولد 1343 تهران ، اهل دلیجان و ساکن اصفهان می باشم. امیدوارم با بیان خاطراتی از آیت الله حسین رجبی نویسی امام جمعه فقید شهرستان دلیجان، - که فرزند نداشت - نسبت به بزرگداشت نام و یاد آن مرحوم، قدمی بردارم . ان شاءالله مورد رضایت امام زمان علیه السلام واقع گردد.


خاطره چهلم:

 

رعایت عدالت در حمایت از نمایندگان ادوار مختلف    

        

    عدالت ملکه ای است که اگر کسی بدان متصف شد؛ در همه ی شئون زندگی، و در همه ی رفتار و گفتار انسان جاری و ساری می شود.

    مرحوم حاج آقا نویسی عادل بود؛ و عدالت را در همه ی ابعاد آن رعایت می کرد. یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی چند ماه پس از انتخاب از سوی مردم، گزارشی از عملکرد خود را چاپ و منتشر کرد. در آن گزارش اشاره شده بود که نماینده ی مزبور چند پروژه ی عمرانی را پیگیری کرده است. طرفداران نماینده ی پیشین، نزد حاج آقا نویسی رفتند؛ و با استناد به مدارک مختلف گفتند: پروژه های مزبور توسط نماینده ی قبلی پیگیری شده و به نتیجه رسیده است؛ نه نماینده ی فعلی.

     مرحوم حاج آقا نویسی در اولین فرصت که اتفاقا با خطبه های نماز عید سعید فطر، هم زمان شده بود؛ و بیشترین جمعیت حضور داشتند؛ این نکات را به طور کامل توضیح داد و اعلام کرد که پیگیری برخی پروژه های عمرانی و افتتاح آن ها توسط نماینده ی پیشین انجام شده است؛ و در ادامه از زحمات هر دو نماینده ی قبلی و فعلی تقدیر و تشکر کرد.

    به این ترتیب مسئله ی کوچکی که داشت به یک مشکل و مسئله ایی اختلاف برانگیز تبدیل می شد؛ به سادگی و با دو جمله کوتاه برطرف شد؛ و مختومه گردید. خدایش بیامرزد.   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۹
حمید رضا فتحی سقزچی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی