هفتاد خاطره از آیت الله نویسی امام جمعه فقید دلیجان

وبلاگ شخصی حمید رضا فتحی سقزچی
این جانب حمیدرضا فتحی سقزچی، دانش آموخته ی رشته حقوق عمومی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران ، عضو هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی واحد نراق ، وکیل پایه یک دادگستری، دانشجوی دکتری تخصصی حقوق عمومی، متولد 1343 تهران ، اهل دلیجان و ساکن اصفهان می باشم. امیدوارم با بیان خاطراتی از آیت الله حسین رجبی نویسی امام جمعه فقید شهرستان دلیجان، - که فرزند نداشت - نسبت به بزرگداشت نام و یاد آن مرحوم، قدمی بردارم . ان شاءالله مورد رضایت امام زمان علیه السلام واقع گردد.
چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۷ ب.ظ

خاطره چهل و هشتم فراموش نکردن یاد خدا

فراموش نکردن یاد خدا



بعضی وقت ها که به هر دلیلی به ملاقات  حاج اقا نویسی می رفتم؛ هنگام خداحافظی از ایشان درخواست می کردم که نصیحت و توصیه ای به بنده داشته باشند. ایشان یکی از این دو جمله را به زبان می آورد: به یاد خدا باشید؛ تا خدا هم به یاد شما باشد.  خدا را فراموش نکنید؛ تا خدا هم شما را فراموش نکند.


   همان گونه که در متن وصیت نامه مشاهده می کنید؛ حاج آقا نویسی این جملات را عینا در متن وصیت نامه اش نیز مورد تاکید قرار داده است.


 





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۸
حمید رضا فتحی سقزچی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی